HR gyakornok

Bruttó órabér

2200Ft/óra

Client: Gránit Alapkezelő Zrt.

Worktime interval
20-30 hours weekly

Szeretnél betekintést nyerni és tapasztalatot szerezni egy innovatív vállalatnál? Gyere és jelentkezz még ma!

Company info

2009-es alapítása óta a Gránit Alapkezelő a hazai vagyonkezelési szektor egyik legdinamikusabban fejlődő szereplőjévé vált. A társaság a magánnyugdíjpénztári alapkezelés mellett az intézményi, illetve lakossági ügyfelek vagyonkezelésével, illetve a prémium szolgáltatásokat is foglalkozi, mint ingatlanbefektetés. A cég változatos termékpalettával áll ügyfelei rendelkezésére, így a hagyományosabb termékektől kezdve az innovatív, fenntartható szemléletet is figyelembe vevő befektetési termékek is szolgáltat.


Tasks
  • Toborzási és kiválasztási folyamat támogatása adminisztratív oldalról (jelöltek kezelése, CV-k szűrése, telefonos előszűrések lebonyolítása, interjúk megszervezése, jelölteknek visszajelzés küldése)
  • Gyakornoki program működtetése (gyakornokok kiválasztásának teljes körű lebonyolítása, kapcsolattartás diákszövetkezettel és vezetőkkel, valamint a diákok koordinálása cégen belül)
  • Munkaügyi terület támogatása személyi anyagok elkészítésével és karbantartásával, valamint a HR nyilvántartó rendszer kezelése (személyi anyagok szkennelése, lefűzése, riportok készítése, ad hoc adminisztratív feladatok)
  • Beléptetési és kiléptetési folyamat támogatása
  • Képzések szervezése, e-learning platform kezelése és felhasználók támogatása
  • Belső rendezvények szervezésében való részvétel

Requirements
  • Nappali tagozatos aktív vagy passzív hallgatói jogviszony közgazdasági / HR / pszichológia területen
  • Korábbi HR tapasztalat
  • Strukturált, lényeglátó gondolkodás és önálló munkavégzés
  • Jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség minden szenioritási szinten
  • Pontosság és precizitás, alapos és igényes munkavégzés
  • Magabiztos MS Office ismeretek
  • Kiváló kommunikáció angol nyelven

Working hours
  • Heti min. 25-30 órában végezhető diákmunka

What we offer
  • Br.: 2200 Ft/óra bérezés
  • Amíg nem vagy még 25 éves szja-mentességre lehetsz jogosult, így a bruttó béred, egyben nettó béred is lesz az adómentesség határáig
  • Szakmai gyakorlat leigazolása
  • Hosszú távú lehetőség
  • Home Office lehetősége betanulás után eseti jelleggel

Nice to have
  • Kereskedési tapasztalat
  • Bloomberg terminal ismerete
  • Korábbi alapkezelői munkatapasztalat

Application

Kérjük, töltsd ki a lenti rövid űrlapot és csatold fényképes önéletrajzodat. Elérhetőségeid pontos megadásával könnyíted a gyors kapcsolatfelvételt.


Details

Specialization:
Human Resources
Position:
Office jobs
Scheduled start date:
azonnali munkakezdés
Required language skills:
angolorally: ++in writing: ++
Computer skills required:
Irodai szoftver / MS Excel / Wordlevel: +++
Required qualifications:
Graduation

Contact: Szodoray-Nagy Annamária (nagy.annamaria@minddiak.hu)

Apply for a job

If you don't have an account please fill in all the fields!

Login

If you have not registered yet, please enter your contact details where we can search. We will also send you an e-mail notification about your application, click on the link in the email to confirm!

Phone
+
(
)
Start typing the name of your location!
Date of birth *
Töltsd fel az önéletrajzod! *

In case of an error, please send your application to the contact email address!