Servicedesk operátor
Bruttó órabér
2035Ft/óra
Client: One Magyarország Zrt.
Worktime interval
20-30 hours weekly
Szívesen ismernéd meg egy nagyvállalat ügyféltámogató folyamatait? Fontos számodra az állandó fejlődés és gördülékenység? Ha a válasz igen, akkor ez a diákmunka Neked való!
Category
Customer Service
Company info
One Magyarország Zrt. a régi nevén ismert Vodafone Magyarország Zrt., az egyik vezető telekommunikációs vállalat az országban, széleskörű mobil- és vezetékes szolgáltatásokat kínálva magánszemélyeknek és vállalkozásoknak egyaránt. Az új márka az egységességet, az innovációt és a jövőorientált szemléletet kívánja kifejezni, amely a vállalat hosszú távú növekedési terveit támogatja.
Tasks
- Műszaki hibabejelentések feldolgozása
- Kapcsolódó adminisztráció ellátása
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon és e-mailen
Requirements
- Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok
- Magabiztos angol nyelvtudás
- MS Office programok ismerete
- Kommunikációs készség, rendszerszemlélet
Working hours
- Hétköznaponként, heti 20-25 órában
What we offer
- Bruttó 2035 Ft/óra
- Hosszú távú diákmunka
- Szakmai gyakorlat leigazolása
- Hibrid munkavégzés, home office lehetőség
Nice to have
- IT és hálózati ismeretek
Application
Amennyiben számíthatunk Rád, várjuk a jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésével és PDF formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.
Details
Apply for a job
If you have not registered yet, please enter your contact details where we can search. We will also send you an e-mail notification about your application, click on the link in the email to confirm!
In case of an error, please send your application to the contact email address!